Where I spend a good portion of my life.

Yamaha Raptor 350 & Warrior Forum

Help Support Yamaha Raptor 350 & Warrior Forum:

DeathShadow

Well-Known Member
Joined
Feb 27, 2005
Messages
2,766
Reaction score
1
Location
NY - Orange County
Yeeeep this is where it all happens; where the servers & workstations are that keep YFM services running, where I program, game, and well ehh yeah.....

I spend a good 7 hours here a day EASY haha.



 

DeathShadow

Well-Known Member
Joined
Feb 27, 2005
Messages
2,766
Reaction score
1
Location
NY - Orange County
Haha I figured I spend a MINIMUM of 5 hours there a day so that is lets say 5 hours x 31 days a month = 155 hours, 155 hours a month x 12 months = 1,860 hours a year, 1,860 hours / 24 hours in a day = 77 days I spend in that chair a year.... I think ::).
 

yamaharaptor350

Well-Known Member
Joined
Feb 27, 2005
Messages
2,273
Reaction score
0
Location
Mass
wow u guys need al life!!! jk i send about an hour a day on my comp ill get pics of the setup tomorrow
 

yamaharaptorman

Well-Known Member
Joined
Jul 26, 2005
Messages
45
Reaction score
0
well, i figure i spent close to 5-8 hours a day in the fall and winter which sucks because i wish i could be out riding and the rappy doesnt work too well in 2 feet of snow. and probably 2 hrs a day in the summer and spring.
 

2xtreme

Well-Known Member
Joined
Aug 28, 2005
Messages
2,077
Reaction score
0
Location
smAlbany NY
I spend about 4 hrs a day (from right after dinner, till bed) on my ass with the laptop on my lap.

God I'm pathetic!

And that doesn't count the 10 hrs/day staring at the tube at work. :mad:
 

kreed5821

Well-Known Member
Joined
Jul 1, 2005
Messages
1,378
Reaction score
0
Location
NE Georgia
I notice you have the stars and bars on the wall there, Death. I guess ya ain't as yankee as I thought....lol


[Way to go, Bud!
 

warriorkid

Well-Known Member
Joined
Apr 13, 2005
Messages
829
Reaction score
0
ya, i like the starts and bars theme (i knew u had some hick in ya) hahaha
 

warriorspeed350

Well-Known Member
Joined
Sep 6, 2005
Messages
4,501
Reaction score
0
Location
albany N.Y.
and them spending over a quarter of the year on those machines keeps the warriors alive

and im sure evreybody thanks you guys for that, i sure do, this site is like my second wonderland besides the warrior
 
Top